Czy można wykorzystać stację do telemonitoringu po wymianie urządzenia czy rozbudowie układu? Czy zdalne monitorowanie możemy kontynuować na tym samym koncie pacjenta?

Opieka nad pacjentami z implantowanymi urządzeniami w telemonitoringu z codzienną, kompleksową i niezawodną transmisją danych, na podstawie dostępnych wyników badań Trust, Ecost, Compas, In-Time, istotnie wpływa na redukcję śmiertelności, nieplanowanych hospitalizacji, zmniejszenie liczby wizyt kontrolnych oraz redukcję nieadekwatnych terapii HV. 

Niejednokrotnie pacjenci z wszczepionymi urządzeniami kierowani są na wymianę np.  ze względu na wyczerpaną baterię lub rozbudowę układu.

Pacjent, który jest włączony do zdalnego monitorowania w systemie Biotronik Home Monitoring, ma możliwość korzystania z dotychczas używanego Cardiomessengera (stacji do zdalnego monitorowania), oczywiście jeśli po wymianie czy rozbudowie otrzyma również urządzenie firmy Biotronik.

Ponadto personel zajmujący się zdalnym monitorowaniem może kontynuować monitorowanie pacjenta w już stworzonym profilu w systemie Home Monitoring z zachowaniem zgromadzonej historii przesłanych transmisji.

Poniżej prezentujemy ścieżkę zarejestrowania nowego urządzenia w istniejącym profilu pacjenta.

1. Zalogowaniu się w systemie HMSC i wybraniu z listy właściwego pacjenta wyszukujemy w górnej części ekranu zakładkę „Patient profile”:

          2. Następnie w zakładce z danymi pacjenta wybieramy „Register new device”:

            3. W kolejnym kroku wprowadzamy dane nowego urządzenia (numer seryjny i PID) oraz,  jeśli to konieczne, aktualizujemy dane pacjenta:

            4. Potwierdzamy wprowadzone zmiany:

            4. Po wprowadzeniu nowego urządzenia do systemu istnieje możliwość wglądu w dane i historie poprzednio wszczepionego urządzenia. W tym celu wybieramy zakładkę „History” oraz podzakładkę „Current and prior devices”:

            Total
            0
            Shares